.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون عمراني استاندار اعلام كرد:
87 درصد کارکنان شهرداریهای مازندران زیردیپلم هستند
شمال نيوز : سید عیسی هاشمی حیدری در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری با استاندار مازندران اظهار داشت: با این اوصاف چگونه باید انتظار شهری آرمانی داشته باشیم.

شمال نيوز-معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: ۸۷ درصد از پرسنل شهرداریهای استان دارای مدرک زیر دیپلم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی هاشمی حیدری در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری با استاندار مازندران اظهار داشت: با این اوصاف چگونه باید انتظار شهری آرمانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما ساری را به عنوان مرکز استان می بینیم گفت: مرکز استان باید شاخصه هایی نسبت به دیگر شهرها داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه مرکز استان هنوز از داشتن یک شهربازی و کمربندی شهری رنج می برد افزود: همه مسئولان باید برای اعتلای و پیشرفت مرکز استان اهتمام کنند.

هاشمی، خواستار تشکیل کارگروهی برای توسعه مرکز استان با هم اندیشی نخبگان برای تصمیم سازی شهر شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز طرح جامع ساری مصوب نشده و درحال بازنگری است، گفت: باید در اجرای پروژههای عمرانی نظریه کارشناسی ارائه کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه معاونت سیاسی استان با دید موضوع سیاسی شهرها را پیگیری کند افزود: در فضای تعامل و هم اندیشی باید کارگروه ای برای توسعه استان تشکیل دهیم.

وی افزود: مرکز استان باید توسعه یافتگی بیشتری نسبت به سایر شهرهای استان داشته باشد تا نماد مرکز استان مشخص شود./210

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی ایمانی 28 مهر 1391
آقا جان از عجایب است ، تنها قسمتی که شوراهای اسلامی شهر فاقد اختیار نسبت به شهرداریها می باشند ، استخدام پرسنل شهرداریهاست و این مقوله کماکان طبق قانون از اختیارات وزارت کشور و به عبارت دیگر از اختیارات استانداریها می باشد . آنوقت معاونت محترم استانداری مازندران از پائین بودن سطح تحصیلات کارکنان شهرداری ساری گله مند هستند . در یکی از مقالات آن جریده محترمه که اخیراٌ منتشر گردید عضو محترم شورای شهر حاج آقا محمدی کیادهی از استخدام حدود 850 نفر پرسنل شهرداری ساری بدون رعایت ضوابط و مقررات و بر اساس رابطه صحبت کردند . لذا معلوم نیست هدف انتفاد جناب معاونت محترم استانداری به سمت چه کسانی نشانه رفته است . بله جناب مهندس هاشمی اصولاٌ در تمامی کشورهای پیشرفته جهان رسم است کسانی که در بخش عمومی به مردم خدمت می نمایند بدلیل آنکه خدمات آنها متوجّه قشر زیادی از مردم می باشد باید از صلاحیت بالاتری نسبت به بخشهای خصوصی که فعالیت محدودی دارند برخوردار باشند . این مسئله نیز در سخنان گهربار امیر مومنان حضرت علی (ع) در خصوص حاکمیت اسلامی مورد تآکید قرار دارد .
مهندس ایمانی
مهران 29 مهر 1391
همینه که یک شهر رو به پس رفت ونابودی می ره
ياهو 29 مهر 1391
انشاالله مبارك است منبعد شهرداران محترم محبت كنند از ليسانس هاي بيكار به عنوان شغل شريف رفتگري استفاده نمايد
مازیار 29 مهر 1391
با سلام
ممنون از اطلاع رسانی سایت شمال نیوز. واقعا عجیب است. با حجم زیاد فارغ التحصیلان رشته های برنامه ریزی شهری و شهرسازی از دانشگاه های کشور ، چرا نباید از وجود افراد تحصیل کرده آشنا به مسائل شهری استفاده نمود. پس این گروه از تحصیل کردگان کجا باید کار کنند؟
علی ایمانی 30 مهر 1391
این برادار ما فکر می کند کارمند شهرداری یعنی رفتگر . داداش نظافت شهر توسط پیمانکاران صورت می گیرد که در استخدام شهرداری نیستند . ضمناٌ بسیاری از لیسان های ما در سر چهار راه به کارگری مشغولند در صورتی که زیر دیپلم ها در شهرداری به امور شهرسازی .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.